2011. szeptember 29., csütörtök

H&M vagány kisfiú sínadrág, 116 - Jelenlegi ára: 1 Ft


H&M másik kedvenc(! ) kék-fekete kisfiú sínadrágunk eladó.
Mérete: 5-6 éves (116-os)
Szuper vízálló téli meleg bélelt overál nadrág.
Hózentrógeres, elöl tépőzárral levehető a gumipánt, hátul pedig lezippzározható. Így önálló nadrágként is hordható.
Slicce zippzárral és patenttal záródik.  A pántok gumisak, és állíthatóak, így kisebbre és nagyobbra is lehet állítani. Leghosszabb állapotban 96cm, derekától a gumis résztől mérve a hossza 69cm, belső szárhossza 43cm.
Dereka minimálisan gumis,  én bevarrtam egy kicsit mindkét oldalon, mert óriási volt a kisfiam derekára, így most 30cm.
(Ha valakinek kicsi lenne, egyszerűen kibontható, mert csak kézzel varrtam néhány öltésnyit. )
Térdén és fenekén megerősített anyag.
Alul hófogós, a szára tépőzárral szűkíthető a csizmához.
Nincs lejárva az alja, mondhatni tökéletes!
Térde egy kicsit megkopott,  korcsolyázásra használtuk. Az anyag itt egy kicsit elvékonyodott. Abszolút nem feltűnő. Fotóztam!
FOLYAMATOSAN TÖLTÖK FEL HASONLÓ SZÉP KIS RUHÁKAT.  HA IDŐD ENGEDI, KÉRLEK NÉZD MEG A TÖBBI TERMÉKEMET IS!
Személyes átvétel: Dunakeszi, Újpest
A postaköltséget kb. állapítottam meg.
Pontosítás csomagolás után.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-04 21:00
. H&M vagány kisfiú sínadrág, 116 - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése