2011. július 25., hétfő

3 AIO mosható pelus jó áron! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft


Ikerlányaim sok pelusa közül szeretnék eladni néhányat (a maradékokat kisöccsük használja). : )
Ezek az utolsó eladósorba került darabok.
Az élénkzöld színű Paposee pelus (újszerű, nagyon keveset használtuk, tízszer talán, ha volt popsin, patentokkal záródik), a fehér Naughty baby (szép állapotú, tépőzáraas fazon, a tépőzár alatt picit kibolyhosodott, nem feltűnő, de azért megemlítem, úgy tiszta : )  míg a pasztell zöld Nature baby pelus (ez olyan, mint a Pop-in pelusok, ez kicsit használtabb, ezekhez két vékonyabb betét tartozik).
Mindegyik pelenkához 2 betétet küldök.
Születéstől bilis korig -3, 5-16 kg- használhatók.
A pelenka magasságát a pelenka elején található patentok segítségével lehet állítani.
Mosódióval/mosószódával mostam a pelusokat, ecettel és mosóparfümmel (summerwind) öblítettem. A foltokat marhaepe szappannal kezeltem.
A 3 pelenkáért és a 6 db betétért pedig 4000 Ft-t szeretnék kérni(+pk)! Szerintem ez nagyon jó árértük!
Ha van kérdésed, szívesen válszolok!
VAnnak még mosható pelusaim!!!


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-02 12:51
. 3 AIO mosható pelus jó áron! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése